mandag den 20. marts 2017

Fugle -keramik - skulptur -dekoration

Da vores datter giftede sig med sin Rasmus for år tilbage, fik vi i familien endnu et par kreative sjæle, den ene er Dorthe og hun leger med ler :)
Dorthe deltager også på familiens Forårsudstilling og har bland andet lavet de små keramik fugle her.
Dem kan jeg godt lide............
  




Jeg har spurgt pænt om lov til at kopiere og bruge dem på min måde og uanset hvor vi er og hvad vi laver så tror jeg at vi bliver farvet af alt hvad vi ser og oplever og det er jo det fantastiske ved kreativitet at se, høre, mærke, fornemme, og måske dufte og efter en tur rundt i hjernen kommer der et eller andet ud som vi enten bruger eller forkaster:O)

Så de små sorte her er min udgave af Dorthes keramik fugle:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar