tirsdag den 7. marts 2017

Decoupage, klip og puslespil.

Det var så foreløbig den sidste af de gamle stole som jeg har leget med saks, udklip, lim og akrylfarve på. Nu har jeg ikke flere stole på lager så jeg må på udkig og indkøb i omegnens genbrugsbutikker. Stole med denne her form er ikke helt lette at opstøve, men formen og rubustheden på stolen er en ret vigtig faktor for hvor meget arbejde det kan betale sig at lægge i selve dekoreringen:)



Stolen er helt mørklilla på bagsiden af ryglænet, samme farve som benene.

Jeg har fået en del spørgsmål i forhold til hvor meget stolene kan holde til. Jeg har selv et par stole som jeg har haft stående i nogle år og de holder rigtig fint, men de bliver ikke brugt til at sidde på hver dag så jeg har lidt svært ved at svare på det, dog kan jeg sige at de har fået en lak som man normalt giver borde og andre møbler og det holder virkelig godt så mon ikke stolene også gør det:O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar