lørdag den 21. januar 2017

Kunst stol/taburet nr. 27 og 28

Det er weekend, det er dejligt:) Lidt sjovt at jeg stadig har det som om weekenden er noget særligt selv om jeg har alle hverdage herhjemme og ikke er forpligtet af at skulle afsted på arbejde. Rent faktisk laver jeg også næsten det samme hvad enten det er tirsdag eller lørdag, men følelsen er helt sikkert en anden:-)
Jeg har malet et par skammel`r  denne her i sort/hvid,som var ved at gøre mig helt rundtosset og en med lidt mere farve på.







De ting vi arbejder med lige for øjeblikket kommer med på vores 
Forårsudstilling den 29 og 30 April
Vi holder i stil med sidste år åben denne weekend og du er meget velkommen til at kigge forbi og ose lidt både ude og inde og se hvad der er sket siden sidst.
I år holder vi det som en familie udstilling, så alle kreative sjæle i den nærmeste familie deltager med hvad de nu når at få lavet.
Jeg venter lige på at få de sidste billeder i hus så jeg kan vise lidt af hvad der kan ses og  event. købes på udstillingen:O)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar