torsdag den 5. januar 2017

Genbrugs krukke med nyt look.

En gammel brun keramik krukke fundet på genbrugen har nu fået et nyt liv.
Jeg har malet krukken i hånden og har arbejdet med akryl maling, posca tusser, bladguld og lak.





I forbindelse med det sort/hvide fad jeg viste for nylig har jeg fået en masse spørgsmål om holdbarheden osv, Jeg forestiller mig ikke at man skal sætte de malede ting i opvaskemaskinen:) men de har fået en slut lak og kan sagtens tåle at blive tørret af med en våd klud. De genbrugsstole som jeg efterhånden har malet i en del år, de holder rigtig godt og de er lavet på samme måde.

Jeg har lige fået afklaret datoen til Forårsudstillingen og nu satser vi på at holde åben den 29 og 30 april, så hvis du har lyst til at kigge forbi så sæt endelig datoen ind i kalenderen allerede nu :O)
Meget mere om udstillingen en af de nærmeste dage.

2 kommentarer:

  1. Godt nytår!

    Og sikke en smuk vase:-)
    Jeg elsker selv en masse glade farver.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have:) Lige for øjeblikket er jeg ret optaget af at finde gamle krukker og skåle og give dem et nyt liv, jeg håber at få en del ting færdig til vores forårsudstilling som nu er blevet fastsat til d. 29 og 30 april:)

      Slet