tirsdag den 1. november 2016

Noget om prioritering, Maleri eller motorsav

Et par timer her og der bliver det kun til i øjeblikket, og det er alt for lidt til at jeg rigtig kan få fat i følelsen af at maleriet rigtig glider. Men lidt har vel også ret og forude ligger en dejlig vinter hvor der helt sikkert bliver mere samlet tid.
 Her et lille udsnit af et maleri jeg har gang i for øjeblikket, faktisk har jeg tre store malerier som er godt igang og jeg har lovet mig selv at de skal være færdige inden jul.......... nu må vi se om jeg kan holde det løfte. 


Det der lige nu tager en masse af min tid, er at gøre klar til salg af en af vores byggegrunde, den del af haven hvor grundene ligger skal ryddes for skulpturer og andre installationer og vi skal til at overveje om vi skal have plankeværk op ind til en eventuel nabo,(vi har aldrig haft naboer før men dejlige marker hele vejen rundt om vores grund) det betyder så at vi har været igang med den lille motorsav og skal til at plane ud og gøre klar til et par nye højbede i det der før var vores græsplæne. Det er ret spændende og lige nu går vi og venter på at se en underskrift på købsaftalen. den skulle være der men men men... jeg vil rigtig gerne se den inden jeg rigtig tør tror på det:O) 

Rod rod rod men det skal nok blive godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar