torsdag den 10. november 2016

Kunststol nr. 27 = Høj skammel med Marilyn Monroe

Så blev den helt færdig og det endte med at baggrunds farven blev sart lyserød, jeg ved ikke helt hvad der sker med mit valg af farver lige for øjeblikket men chokoladebrun og lyserød er inde i varmen :)
Sædet er lavet som decoupage. Billederne er limet på og derefter har den fået adskillige gange lak. Jeg giver den muligvis endnu et par gange med en højere glans, for den jeg havde hjemme var en glans 50 og en mere spejlblank overflade ville være rigtig fint.




Jeg har gang i en noget mere skør stol hvor Einstein deltager men den er ikke helt så langt endnu:)
Jeg håber lidt på at stole energien og inspirationen holder, for jeg ville rigtig gerne åbne dørene for en udstilling af sjove stole når foråret bryder frem. 

2 kommentarer:

  1. Flot i stil, farver og metode :-)
    Hvis du på et tidspunkt ligger en giveaway op, så vil jeg gerne dele den på min nye giveawaybog:
    www.nygiveaway.blogspot.dk
    Hilsner og en dejlig weekend:-)

    SvarSlet