onsdag den 14. september 2016

Når man finder en perle...

Jeg har boet i Høng i over 40 år og først for nylig har jeg opdaget en fantastisk have perle som ligger lige i nærheden, og faktisk har den ligget der i 32 år.
Du kan finde mere om haven på deres hjemmeside:  http://www.zen-garden.dk/

I foråret var første gang jeg besøgte haven og nu har jeg lige haft familien med derud en tur og det er et imponerende syn der møder en uanset om det er forår eller sensommer.


Georginer så langt øjet rækker i de smukkeste farver og i alle størrelser, denne her er på størrelse med en tallerken.


De fleste roser var afblomstret men denne her tog også alt opmærksomheden med sin fantastiske farve.



 Der er masser af skønne ting at se og opleve og jeg tog kun enkelte billeder men selv om jeg sjældent reklamerer så er denne have virkelig værd at se. Jeg elsker at den ikke er blevet en tivoli plads med børne karruseller, is hus og butik med alskens ting man kan købe:O)
Den er ren Zen 


1 kommentar: